Call Center

מערכת ה-Call-Center המתקדמת של Vocalio מעניקה לארגון שלך את שלל הכלים למרכזייה בדור החדש. המערכת מאפשרת לך להגדיר את מסכי הניהול בגמישות מלאה ושליטה במסך התצוגה בעזרת widgets מתקדמים, בעזרת מערכת Vocalio תוכל לשפר את יעילות העסק שלך , להגביר משמעותית את זמן התעסוקה ולהיות בבקרה מלאה בכל רגע נתון ומכל מקום .

מאפייני מערכת הניהול וה-Call-Center

מסכי הניהול והממשק הנלווה אליו מאפשרים למנהלים בדרגות ניהול שונות להיות בבקרה מקיפה על ביצועי הנציגים, ניהול התורים , הזרמת השיחות , כמות הממתינים, אחוז דיבור, ניתוב השיחות ועוד .

  • נתוני זמן אמת

    • תצוגת זמן אמת של שלוחות המוקד בחלוקה מותאמת אישית לצרכי הלקוח ולרמת המשתמש.
    • תצוגת זמן אמת של השיחות המבוצעות Online.
    • עמודות מותאמות לפי צרכי הלקוח: אורך שיחה, זמן הפסקה, זמן תיעוד, כמות שיחות נכנסות/ יוצאות .
    • "שעוני מוניטור"- מותאמים לפי צרכי הלקוח , אחוז דיבור , אורך שיחה ממוצע , כמות שיחות לשעה וכדומה.
    • שעון נוכחות המודד את שעות החיבור של העובד וזמן התעסוקה.
  • דוחות דינמיים בחתכים שונים

    • שיקוף והשוואת ביצועים לפי אגף/ מוקד/צוות/נציג – במהלך כל ההיסטוריה של השימוש במערכת .
    • שעון נוכחות עובדים .
    • דוח תנועות נציג- דוח המאפשר שיפור יעילות הנציגה ובחינה של הביצועים שלו לאורך המשמרת.
    • דוח נתונים לפי קמפיין / לקוח /מוצר וכדומה .
    • הוצאת דוחות מותאמים לפי מוקד/צוות/נציג
  • ניהול משתמשים ושלוחות

    • שלוחות מתקדמות לשימוש מכל מקום בארץ ובעולם .
    • הקמת/עריכת/הסרת משתמשים ושלוחות בצורה קלה ופשוטה , ללא צורך בטכנאי ובעלויות נוספות.
    • שלוחות Softphone- התקנת שלוחה וחייגן לשימוש מכל מחשב נייח או נייד בכל מקום שקיים חיבור אינטרנט.
    • שלוחות Smartphone- אפשרות לחייג דרך מערכת ה- Vocalio מכל android או iphone. (כל השיחות מוקלטות- מתאים לניהול עובדי שטח)
  • ניהול מערכת ניתוב שיחות מתקדמת

    מערכת לניהול והגדרת ניתוב השיחות בעסק שלך, המאפשר לך העברת השיחות לגורמים הרלוונטים בארגון , ניהול זמן המתנה וניהול התורים.

    • ניהול מערכת ניתוב שיחות בדרך קלה ופשוטה הכולל- בניית מערכת הניתוב, העלאת קבצי קול ושינוי בצורה פשוטה בכל זמן נתון וללא עלויות נוספות .
    • שיקוף המיקום בתור לממתינים ושליטה בזמני ההקלטות.
    • אפשרות להשארת הודעה בתא הקולי ושליחה שלה בקובץ למייל
    • שליטה בהעברת השיחות בין השלוחות ובין המוקדים /צוותים ונציגים
  • מערכת הקלטת שיחות

    • ניהול ארכיון השיחות – ללא צורך בשרת נוסף .
    • אין צורך בחומרה או תוכנה נוספת בתשלום.
    • השיחות מגובות על גבי הענן וניתן לגשת אליהן בכל מקום ובכל זמן.
    • יכולת לחיפוש והאזנה לשיחה לפי מוקד/צוות/נציג/תאריך/מספר טלפון .
  • שירותים מתקדמים נוספים

    • API המאפשר התממשקות לCrm שלך
    • תא קולי למייל
    • מוסיקה בהמתנה בבחירה אישית
    • שעון נוכחות מתקדם ופשוט לתפעול